Onderzoek wijst uit: iedereen wil promotionele items
In een wereld waarin consumenten reclame wegzappen (tv) of wegklikken (online) springen product media eruit als een vorm van reclame die zowat iedereen wel wil: 80% van de consumenten wenst graag promotionele artikelen te ontvangen. Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse PPAI (Promotional Products Association International) bij 3.000 consumenten in de VS en Canada. […]
BAPP Flash News
Nieuwe website BAPP online Tijdens de Algemene Vergadering heeft de BAPP aan de leden de nieuwe publiekswebsite voorgesteld. Vorig jaar was besloten om de bestaande site te vernieuwen. Wie nu www.bapp.be intikt, komt op de nieuwe, frisse site uit waarbij gebruik gemaakt is van de kleuren van het in 2018 vernieuwde logo. Op de nieuwe […]
Consumenten houden promotionele producten bij
Consumenten houden promotionele producten bij Uit een studie die de Wirtschaftsuniversität Wien in samenwerking met de Oostenrijkse sectororganisatie VÖW (Verband österreichischer Werbemittelhändler) heeft laten uitvoeren, blijkt dat consumenten bij voorkeur producten met een promotioneel geschenk kopen. Bovendien bewaren ze die product media (met een waarschijnlijkheid van 60 tot 85%). Voor de consumenten moeten promotionele producten […]